Josefine

What a week!

I tisdags var jag fullt medveten om att Sabrina skulle komma (destinationschefen som jag blev erbjuden jobbet av) sa klockan sju pa morgonen bankade pa min dorr. Jag drog tacket om mig och staplade upp och kramade om Sabrina, och hon sager att hon har en overraskning till mig.. Jag kollar till hoger och ser....... JOSSE!!!!!! Jag skrek och hade mig och vackte sakert hela hotellet, men faaan vad underbart!

Sa sn hon kom i tisdags har det blivit massa hang vid poolen/stranden, fylla deluxe inne pa viking, gatt ut och atit och haft det allmant bra! Hoppas jag har lite mer tid att skriva om tisdagen + torsdagen nar vi gick bananas, men nu maste jag rusa till hotell Fenix! Jobbar 9.30-12.00 idag sen kallar stranden! PUSS!

Heat

Hej fran varmen!

Lite smadrygt att allt jag skrivit forsvunnit nu tva ganger. Morr! Hur har ni det? Hoppas ni har det bra! Har ar det helt fantastiskt. Detta jobbet ar bara basta! Den senaste veckan har vi som varmast haft 38 grader, et har varit sa sjuuukt varmt! Nu hor jag utifran att det borjar mullra, vi behover verkligen aska och regn sa hoppas det drar over inatt sa att vi far fint vader igen imorgon :-)

Idag har jag varit har en vecka. Har traffat en massa gamla godingar sedan jag kom, pa tisdag kommer Sabrina som jag ska jobba ihop med och vi kommer ha saaa kul! I torsdags gick jag hem till Michella med tva flaskor vin i hogsta hugg. Vi at massvis med sushi och snackade loss. Och en valdigt rolig sak som ni kommer fa veta mer om langre fram! :-) Det kommer bli valdigt kul och spannande!

Vi fortsatte kvallen pa Viking sen dar det blev massa drinkar, skratt, musik, snack och roligheter. Nu maste jag aterga till jobbet, ska ut pa ett hotell och traffa nagra gaster. Ikvall ska Alex och jag kaka middag sen ska jag i sang tidigt - imorgon har vi transfer i flygplatsen klockan 7:30! Var pa det idag ocksa - apkul! Vi hors!

Sunshine

Hey hey hey there! Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har legat vid poolen i 30 graders värme och haft det sjukt gött! Hehehe.
I söndags när jag kom på morgonen var jag lite småtrött, hade typ inte sovit på flyget men följde ändå med den underbara Alex runt på hotelltransfer för att se hotellen som resebolaget använder sig av. Sen blev det frukost och var runt och kikade i Sunny beach på eftermiddagen innan jag hann med av sova lite, duscha och sen gick Alex, Olsen och jag ut och åt. Och helt underbart var det att träffa så många av alla goingar igår!!!!
Blev lite småfull igår på viking - sjukt jäkla gött! Längtar dock till torsdag när jag ska köra en helkväll deluxe! Idag var Alex och jag runt på hotellträff med start klockan 09. Sen cyklade vi runt i Sunny och kollade in lite allt möjligt, sen avslutade vi arbetsdagen klockan 12.00 med lunch. Sen mötte jag upp Olsen för att gå till poolen där vi hängde någon timme med Jack.
Och ja... det inträffade ju en liten incident med min dator. En halvtimme innan vi skulle köra till Kastrup i lördagsnatt så tappade jag den i golvet och den gick sönder. Så är helt enkelt datorlös, får se om jag köper en ny här nere eller vad! Vi hörs ungdomar, ha det bra! PUSS!